luni, 28 februarie 2011

Lenjerie Sexy - Costume Sexy

Ca tot veni vorba de Dragobete .. eu si uitasem ca maine sarbatorim Dragobetele, care nu este altceva decat echivalentul romanesc al sarbatorii Valentine’s Day, dar totusi – ma gandesc sa-i cumpar ceva persoanei iubite, dar ce? mintea-mi zburda repede, si se opreste la lenjerie sexy.
Hmm …nu este o idee rea, pentru ca pana acum nu i-am facut astfel de cadouri pe cand ea, mi-a cumparat de Craciun lenjerie intima mai ‘smechera‘ si a reusit sa ma surprinda! De ce sa n-o fac si eu?
Si-am dat frumusel drumu la calculator, am deschis browserul si-am inceput navigarea. Si da-i cu search (nu mult timp), pentru ca in secunda urmatoare am gasit site-ul care-l cautam.
be sensual
Cu un design simplu si atractiv, mi-a usurat cautarile, astfel incat m-am oprit la prima categorie : Babydoll.
Si mi-au furat privirea (nu domnisoarele) acele lenjerii foarte provocatoare, dar si descrierea ce am intalnit-o pe site : Inocent sau provocator, clasic sau indraznet, din satin sau din dantela – alegerea iti apartine. Alege acum Babydoll-ul pentru o noapte de neuitat!
Sincer sa fiu, m-am tot gandit ce sa-i cumpar si ce alegere sa fac asa incat sa fie cea mai buna … Intr-un final, m-am oprit la clubwear – si am decis ca mai bine-i cumpar o astfel de tinuta, nu?