joi, 3 martie 2011

Cum Sparg Conturi De Facebook?

Abia daca am scapat de acel val in care lumea tot cauta pe internet cum sa spargi parola la messenger sau cum sa spargi parola la yahoo, acum se pare ca la mare cautare sunt indicatii despre cum sa spargi parole de Facebook, cum sa furi conturi de Facebook sau cum sa spargi parola la Facebook.
De obicei, aceste treburi sunt cautate de catre ambele sexe (masculin, feminin) care nu vor altceva decat sa aiba un control asupra e-mail’ului, messengerului, contului de facebook pentru o asa zisa “spionare” a intregii activitati pe care suspectul o desfasoara.
Le mai pot numi persoane geloase, corect ? Pentru ce iti trebuie tie sa spargi parola de yahoo messenger a lu’ gagica’tu? Sa vezi daca te inseala cu vreuna ? Sau sa-i citesti mail’urile ? Of…in ziua de azi nu se mai poate vorbi de incredere si asta ma dezamageste.Nici in tine nu mai trebuie sa ai incredere.
Apropo, saptamana trecuta am primit un e-mail (aveti poza mai jos) in care imi era instiintat cum ca mi s-a schimbat parola de la contul facebook pentru ca se face SPAM. What the fuck? Eu sunt cuminte,nu ma ocup cu dinastea …si am stat putin sa analizez e-mail’ul primit insa nu mi-au trebuit mai mult de 5 secunde sa descopar ca defapt este un e-mail SCAM care nu vrea sa faca altceva decat sa-ti viruseze PC’ul si astfel se prinde un control intreg asupra registrilor din PC’ul tau si de aici mai este doar un mic pas pana la a-ti pierde atat parola de messenger, yahoo cat si facebook sau alte parole de la diverse site’uri pe care le accesezi. So…take care!
hack facebook