marți, 1 martie 2011

Tutorial instalare harta Europei pe Garmin XT

Salutare.Ieri tocmai ma intreba un prieten cam ce ar trebui sa faca si el pentru a-si instala pe telefon harta Europei,asta dupa ce-si instalare GPS Garmin pe telefon cu harta Romaniei.Apropo, pentru cei care tot cauta pe internet tutoriale despre cum sa-si instaleze gps Garmin pe telefon, tin sa-i sfatuiesc ca, eu am creat un tutorial de instalare Garmin Mobile XT pe telefon chiar AICI si rezultatele sunt garantate !!!
Hai sa revin la ale mele,si va spuneam ca m-am gandit sa fac un tutorial prin care sa va explic cum sa instalati harta Europei pe telefon, cum sa instalati harta Europei pe un Garmin Mobile XT…asa ca,in 5 pasi simpli va prezint cum sa instalati garmin City navigator Europe pe telefon.
1. Download Garmin City Navigator Europe 2010 UNLOCKED – CLICK sau …un alt link cu un torrent pentru garmin City Navigator Europe 2010
Download Garmin City Navigator Europe 2010 Torrent

2. Intri in folderul cu garmin City descarcat, si vei gasi acolo GMAPPROM.IMG pe care trebuie sa-l redenumesti in GMAPSUP2.IMG
3. Conecteaza telefonul la PC si transfera fisierul redenumit in folderul Garmin de pe telefon
4. Dupa ce ai transferat harta Europei in telefon, da-i un restart la telefon.
5. Deschide aplicatia Garmin Mobile XT de pe telefon, si intra la : SCULE – ORGANIZ. my DATA – SETURI HARTI si acolo trebuie sa aveti bifate harta Romaniei si harta Europei …adica ceva de genul asta :
garmin xt
Asta insemnand ca GPS-ul Garmin utilizeaza atat harta Romaniei cat si harta Europei …
Au fost 5 pasi cu ajutorul carora v-ati instalat harta Europei pe telefon ..si acum puteti spune ca aveti un GPS full option pe mobil …
Daca v-am fost de folos, un “multumesc” nu strica.
Copierea acestui articol se face doar cu acordul meu ori cu plasarea sursei la sfarsitul articolului !